موفقیت دانشجوی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت
موفقیت دانشجوی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت
به گزارش روابط عمومی دانشگاه، منتخبان آقا و خانم سی‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت علوم در دو بخش کتبی و شفاهی که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد، معرفی شدند.
مهندس امیرحاجلو مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گفت: سی ‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور با رقابت 400 دانشجو در 9 رشته از 17 اردیبهشت‌ماه به میزبانی دانشگاه لرستان آغاز و تا امروز، 19 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.
وی گفت: اسامی نفرات برتر در دو گروه بانوان و آقایان این جشنواره در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، مداحی، دعاخوانی صحیفه سجادیه، اذان (بخش آقایان) و تواشیح (بخش آقایان) که در روز اول (17 اردیبهشت‌ماه) به رقابت پرداختند، همچنین در روز دوم (18 اردیبهشت‌ ماه) این مسابقات، شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ پنج جزء، حفظ فرازهای صحیفه سجادیه، حفظ فرازهای نهج‌البلاغه در دو بخش بانوان و آقایان به رقابت با یکدیگر پرداختند و در نهایت با رأی هیئت داوران نفرات برتر معرفی شدند.
امیرمحمد نیکخواه، دانشجوی مقطع کارشناسی کامپیوتر دانشگاه موفق به کسب رتبه سوم حفظ 20 جزء مرحله کشوری گردید و به مرحله ملی این مسابقات راه یابد.
تاریخ:
1402/02/19
تعداد بازدید:
4469
امتیازدهی
میانگین امتیازها:4 تعداد کل امتیازها:1
مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

ارسال نظرات
نام
آدرس پست الكترونيكي شما
شماره تلفن
توضيحات
خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
كد امنيت
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.